lördag 30 oktober 2010

Redovisning

Oj, oj, oj, vadå bloggtorka. Nej nu var det alldeles för länge sedan jag bloggade. Så har jag tänkt en tid nu. Men jag tror jag vet varför det har tagit sin lilla tid att blogga. En släkting till mig gick bort för ngra vackor sedan som var en förebild för mig. Eller jag har inte träffat henne på ngra år nu, men hon var en pysseltant som låg mig varmt om hjärtat.

Tror att hon har fått mig att dels pausa lite i pysslandet och dels inte blogga. I början gjorde det lite "ont" att pyssla helt enkelt. Men sedan när jag kom på att hon absolut inte skulle ha velat att jag tänker på det viset så fortsatte jag som om jag inte hade slutat.

Jag har även haft en hel del att göra så... ja det var dem ursäkterna. Nu till det intressanta!

Jag tänkte visa baby tröjan som jag har gjort klart här i veckan. Vet inte om den kommer att passa, men jag får hoppas på det bästa.



Ska även uppdatera om scrapkryssningen jag var på för några veckor sedan, men det får bli ett eget inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar