torsdag 16 februari 2012

rosa rosa rosa och lite orange

Så kan jag sammanfatta detta kort, rosa rosa, rosa och lite orange. Ett kort till en bestämd och söt treåring. 




När jag satte mig ner för att göra detta kort städade jag först upp på scrapbordet. Då insåg jag att det har hamnat en hel del papper i spillbitarmappen... så då bestämde jag mig att alla papper till detta kort måste komma därifrån. Jag är ganska nöjd. Om jag skulle fått göra om lite hade jag använt en smalare penna att rita den fejkade sömmen. 

PS. Onnea för er som inte förstår finska betyder lycka, man använder det vid födelsedagar eller liknande, ofta tillsammans med paljon, som betyder mycket. Alltså mycket lycka. eller i detta fallet lycka ;) 

PS igen. Om min översättning av ordet är tokig få gärna den som vet beskriva det på rätt sätt. Detta är nämligen så jag fått för mig saken.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar